Ben de aynı durumdayım. Kızım 16 aylık. Geceleri kalkardı ama emzirdim geri uyurdu. Uykuları duzenliydi. Şimdi son 1 haftadır geceleri 10-15 dk geçmeden kalkıyor, bazen uykusu kaçıyor gündüz gibi oturmak istiyor. Uykusuz geziyorum ben de. Doğduğundan beri ilk defa bu kadar uykusuzluk çekiyorum. Umarım geçicidir