KubraAda Merhaba güzel anneler; 35 günlük bir bebeğim var emziriyorum emerken uyuyakalıyor gazını çıkarmak istediğim de uyanıyor ve tekrar emmek için ağlıyor ilk bebeğim olduğu için bilemiyorum tecrübeli anneler yardımınızı rica ediyorum😰
Svm Ewt arkadasa katiliorum bide doktor kontrolu iyiyse ama gazini cikarmaya calis mutlaka sonrasinda rahatsiz olmasin