Doktor sol kalçasının gelişmediğini söyledi kaynanam da senin yüzünden dedi sen kundak yapmama izin vermedin o yüzden kızın öyle oldu dedi kafayı yiycem kızımı çok sıkı bi şekilde kundak yapıyordu kızım da durmuyordu ağlıyordu bende izin vermedim. O yüzden beni suçluyor..
Başına gelen var mı düzelir mi. Ne yapmam gerekiyor