Herkese bebişleri kadar tatlı bir gün diliyorum 🌸 benim 17 buçuk aylık ikizlerim var ve hiçbir şekilde süt içiremiyorum. Yoğurt peynir ayran vs yiyolar onda sıkıntı yaşamıyoruz ama gel gör ki süt içmiyolar. Sulandırıp verdim almadılar, bisküvi koydum almadılar, meyveli süt denedim onu da içmediler. Siz nasıl süt verdiniz bebeğiniz nasıl içmeye başladı deneyimlerinizi paylaşır mısınız 🤗🤗