Kizlar merhaba bebegim 10 aylik. Ve son 10 gundur falan 2 uyku yaptiramiyorum. Ve bu yüzden de git gide geceleri uyanmaya basladi sabahlari erken kalkmaya basladi. Hadi erken kalksin sorun degil bu ama gecede cok sik uyanmaya basladi. Sabah 7 bucuk civarinda uyanıyor. Ilk uykusuna 12ye dogru zor yatiriyorum. Uyandirmazsam 2 3 saat aralığında uyuyor. Sonra 2. Uykuya ya 6 bucuk gibi gecmek istiyor yada hic istemiyor. 6 bucuk gibi uyumasini da ben istemiyorum cunku uyursa aksam uyku saati en erken 11e cikiyo. Gunduz ilk uykusundan mesela 1 saat sonra uyandirsam yine ayni yinede erkenden 2. Uykuya gecmiyor. Napcam sasirdim. Tek uyku icin cok erken sanirim. Ama 2 de yaptiramiyorum.