suheyla83 Merhaba öncelikle geçmiş olsun ☺️ panik yapmayın yiyecek o kadar çok şey var ki zorunlu diyet kavramı olduğu için direk aç kaliyorum düşüncesi sarıyor insanı🤦 2 aydir diyetteyim ilk ay sürekli açım açım diye gezdim 2.ay dank etti bir sürü yiyecek sebze, meyve var ki.
Gün içinde salata, sebze yemekleri, taze meyveler ve kuru meyveler tüketiyorum bitkisel sutlerden tatlı yapıyorum meyve suları sıkıyorum ☺️☺️