Deletedmom_36 Linaoykum_ Makinede yikananilicekleri yikiyorum.Digerlerinide sirkelim diye bir fisfisla siliyorum.cok da seyyy yapmiyorum yani😁
Nesrincente Linaoykum_ sirkeli suda kaynatabılirsin ben diş kasıyıcıaını cıngıraklarını falan oyle yapıyorum bez olanalrıda yıkıyorum normal
MelekSubasi Linaoykum_ Makineye atıyorum çoğunu penye tarzı bir beze koyup bezin içine sabun rendeliyorum. A101 in sirkelim ürününü kullanıyorum yada normal sirke ile.
bsraoztrk8 Linaoykum_ Bencede 😁 ne alaka takintilikla 😁 bende merak ediyorum bu konuyu. Acaba bulaşık makinesine atsak nasıl olur
Arasmomy144 Linaoykum_ Elimde suyla yıkıyorum her şeyi ağzına goturdugu icin detarjan koymaktan korkuyorum 😊