2 aylık oğlum dün geceden beri huzursuz ağlıyordu. Doktora götürdük gaz sancısı sandı lavman yaptırdı. Halbuki doktora gitmeden önce falan gayet rahat gaz kaka yapıyordu. Lavman dan sonra da ağlaması devam edince uzmana yönlendirdi acildeki doktor. Oda kulak iltihabı olmuş dedi. Napıcam ben nasıl geçecek. Antibiyotik ve ağrı kesici parol verdi ama a acı çekiyor diye ben ağlamaktan helak oldum