Kızlar günaydın günaydın günaydın
Bugün itibariyle 1 yas 1 ay 1 günlük bir oğlum var hepinizi kokulu kokulu öpüyor 🥰 Simdi benim bu oğlancığım 7 aylıkken pipetli sulukla su içmeye başladı hiç sıkıntı yaşamadık. Lâkin suluğu dışında diğer pipetlerle biseyler içmiyor. Yanı pipeti ağzına alıyor öylece bekliyor 🙈🙈 Bu normal mi yani oda pipet o da pipet 😂 Sizin yavrularınız normal pipetle bişeyleri ne zaman içti. Bide ben nasıl alıştırabilirim normal pipete oğlumu bi fikir verin bana yahuu😘😘