DiDoCe ben küçük kavanozlara mayalıyorum genelde haftada bir kere. Bir hafta gidiyor. Ama doktor bize yoğurdun probiyotiğinin 24 saat için de artıp sonra düştüğünü söyledi. Ne kadar doğru bilmiyorum kendim araştırmadım. Çünkü sütçü yakın değil her gün yoğurt yapmam zor. O yüzden probiyotik az çok napalım haftalık yapıyoruz 😂