Prensannesi- Arkadaşlar oğlum şuan 5 aylık 1 buçuk aylıkken memeden kesildi şuan göğsümden 1-2 damla süt geliyo bu kadar aradan sonra tekrar döner mi sizce bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum anne sütü alamadığı için o duyguyu doyasıya yaşayamadığım için 😔
minikmelegimmmm Prensannesi- donebılır dılruba demırezer var emzırme danısmanı ınstagramda daha dun mu ne paylasmıstı cnm relaktasyon yanı tekrar süt üretimı dıye bır sey var ve aylar sonra memeye donebılır bebekler demıs vıdeosunda. 2 saate bır emzırın ya da sağım yapın dıyor ama sen yıne de ona yaz dönüş yapıyor ıkı güne bence sansını dene donmese de sağıp verırsın geldıgı kadarını bıberonla
Saresi Prensannesi- dönebilir bence ☺️ Sağım yaparak, düzenli beslenerek sütünüz çoğalır ve inşallah bebeğiniz de emer 🌸
Prensannesi- Emelingoo eds yaptım bi kere canım malzemeler hala var evde ama ben mi beceremedim bilmiyorum denedim öğürmeye başladı anlamadım bende
Prensannesi- Yasemin38 her seferinde deniyorum ilk başta oyun sanıyo oynuyo mememle sonra 10 saniye falan çekiyo bırakıyo, tam çekmeyi bilmiyo aslında galiba
Emelingoo Prensannesi- tekrar tekrar dene. Farklı açılardan sok sondayı ağzına. O şekilde emmenin tadına varınca çok güzel emiyorlar
Prensannesi- damlarici hazır sistem olarak almadım canım herhangi bir medikalden 4 numara bebek beslenme sondası aldım birde kullanmadığım bi biberon başlığı