oykus Arkadaşlar, bir haftadır falan çocuğu emzireceğim zaman bakıyorum göğsüm yumuşacık. Süt yok sanırım diyorum. Emzirmeye başlayınca göğsüm birden sertleşiyor, süt doluyor. Sizde de böyle mi?
Kereminannesiii oykus göğüsleriniz terbiye olmuş artık bebeğinizin ihtiyacı kadar süt üretiyor. Bu olumsuz bir şey değil içiniz rahat olsun ☺️
oykus Edaacvk bu normal mi acaba? Bebeğim doyuyor gibi ama bakıyorum yumuşak olunca mama vermek istiyorum 🤷🏻♀️
sanis61 oykus normal normal bebeklerin beslenme saatleride uzuyor bebek büyüdükçe eğer sürekli meme süt üretirse boşa akar gider öyle değilmi yumuşak olması demek süt yok demek değil içiniz rahat olsun bizde yaşıyoruz aynı durumu ☺️
oykus Kereminannesiii evet ama ana yüreği işte 🙈 sürekli aç olduğunu düşünüyorum biraz da zayıf bir bebek