Adenisik [bilinmeyen] bende hep hipp combiotic kullandim ama dedeginiz gibi kilo alımı cok az birde meme veriyorum artı mama aptamile geçmeyi düşünüyorum sirf bu yüzden ama kabızlık gaz yapar diye korkuyorum aptamil
gmzdltbn Merhabalar, Oğlum sarılık geçirdiğinde hastanede aptamil ile mama takviyesi yapmışlardı, açılan kutuyu bize verdiler o şekilde aptamil kullandık fakat çok gaz ve kabız yaptı, iştahlı bir çocuk olduğu için mamaya devam etmek durumunda kaldık, tavsiye üzerine hipp ‘e geçtik. aptamil şekerli olduğu için bir süre sonra meme reddine sebep olduğunu duymuştum, hipp ‘in ise tadının kötü olmasına rağmen oğlum severek içiyor + anne sütü alıyor, gaz ve kabız sorunumuz kullandığımızdan bu yana kalmadı. Oğlum şuan 4 aylık ve 9 kg
Alaraaa gmzdltbn masallah😊evet doktoru kızımın bızede aptamılın sekerlı oldugunu soyledı meme reddı yapar dedı anne sutuyle ayırt edıp oyuzden bebelac gold u onerdı ıyıde geldı
Gfrn Alyask ben aptamilden geçtim canım kakasını 3 4 günde yapıyordu şimdi düzenli yapıyor hergün memnunum ilk mamada bocaladı ama sonra yedi kilo alımına bende bakacam
tubaacr Kizlar birinci ayın içinde sütüm kesildiği icin aptamil 1 e başladım çocuğum iki aylıkti 8 kiloya çıktı ve gazdan duramıyordu ben gazi erkek bebek olduguna bagliyordum aşırı kilo alimi rahatsız etti beni hipp combiotik e geçtik gazi kalmadi kilosunu takip ediyorum bakalim ne olacak
Senaemir Alyask ben ilk 45 gün sadece bebeğime aptamil verdim kilo alımı iyiydi sonra çok aşırı kabızlık ve gaz yapınca hipe geçtim çok iyi geldi bize ne gaz derdi kaldı nede kabızlık kilo alımıda çok iyi 3.5 aylık 7500 kilo ve su an sadece hiple besleniyor
tubaacr Senaemir iki aylık 8kilo düşünebiliyormusun hipple aptamilden bende tattim aptamil cok sekerli geldi bana demekki bebegi sisiriyor aptamil
Ahappymom Senaemir Pembebeyzmavi aynen aynen vallahi utanıyorum müzikle yiyor demeye yargilayan aaa diyen bakislardan napiimm evet yanlış ama hata oldu bikere cancagizi sağolsun, Allah onların mutsuzluklarını göstermesin 🌸🌸
Senaemir tubaacr kesinlikle canım aptamil ve bebelac aşırı şişiriyor bebeği gazda çok yapiyor şiştiği için bebek ben cok memnunum hipten gaz derdide bitti çok şükür 45 günlükten beri hiç gaz ilacı kullanmadım hip sayesinde