Esto24 aynen west en dirençlilerinden, altta yatan bir neden çıkmadı metabolik-genetik- MR temiz çıkarsa eğer iyileşme ihtimali olan grupta oluyorsunuz, biz de o kısımdaydık. Doktorumuz çok iyiydi, ona güvendik, iyileşen bir sürü hastam var dedi çocuğunuz bana emanet diyip çıktı bu yola. İlaçlar gelişimi biraz etkiledi, geç oturdu geç emekledi geç yürüdü,( elinden tutup yürüyoruz bağımsız yürümek istemiyor hala ama buna şükür), ilaçları bıraktıkça bütün becerilerini geriden de olsa takip ederek kazanmaya başladı. Ailecek emek verdik, yoğun fizik tedavi, ergoterapi, anane babaanne geldi gitti, evde tv hiç açılmadı hala açılmıyor, ev işi falan diye Asla çocuğu koymadık kenara, devamlı oyun ve bol konuşma, böyle böyle çok az kaldı yakalamaya. Şu an 18 aylık. Ve ben bir yandan işe de gittim. Emek verilince herşey oluyor.