Gunesay ateş,tat ve koku kaybı yoksa endişelenmeyin. test olun, ve kendinize bir oksimetre satın alın. Parmağa takılıp kandaki oksijeni ölçüyor. Hamile iken korona geçirdim ve sürekli oksijen takibi yaptık, normal insanlarınkinden daha yüksekte tutulması gerekiyor çünkü bebeğin kan dolaşımı için önemli. Bebeğiniz kaç haftalık acaba?