Nidaaaaaa kargo ve gümrük ücretleri ekleniyor aldığınız ürüne göre değişiyor fiyatı ama kargo ve gümrük ücretleri yüksek oluyor genelde birde kapıda 17 TL ödüyorum ekstra olarak 🌸yani kısacası kargo , gümrük ve ürünün kendi parasını ödüyorsunuz kart ile,kapıda da 17 TL alıyor kargocu