Liliyy Kızlar benm 35.günü kanamam bitmişti sonra 40.günde kanama başladı bazen az bazen cok geliyo 4 gün oldu hala devam ediyor normalmi acaba adet kanamasımı oluyor acaba
escmrk Liliyy 4 ay oldu doğum yapalı ayda 2 kez regl oluyorum dün kan verdim bakalım bi şey çıkcak mı
Ozgsrn 60 güne kadar normal demişti doktorum ama yine de yanlış yönlendirmek istemem doktorunuza bi danışın
SEDANURRRR Liliyy olabilir canım, kanaman çoksa da endişelenme benim de çok fazlaydı ilk regl öyle oluyor