Kızlar dünde yazdım oğlum 15 aylık akut faranjit olmuş. Ateş düşürü verince hafifliyor ateşi ama sonra tekrar alevleniyor. Duş, limon suyu, herşeyi denedim yok. Antibiyotik etkisini ne zaman gösterir? Doktor ateşi düşmezse 3 gün sonra gel yine dedi ama bilemedim neden düşmez. Çok üzülüyorum