Kizlar cok moralim bozuk. 6 aylik oglumdan 2 bucuk gun ayrilmak zorunda kaldim, memeyi reddediyo biberon istiyo hep😞 Bas bas bagiriyo memede. Gece cok uykuluyken emdi sadece, sagip verdigimde de iciyo ama asla memeden almiyo gunduz. Cok uzuluyorum. Normale doner mi? Basina gelen var mi hic? Ayrica 6 aylikken anneyi hafizaya almiyo mu bebekler, geldigimde ilk yabanciladi beni resmen, simdi daha iyi ama hala eskisi gibi diil tam. Bu kadar cabuk anne unutulur mu ya😞