Arkadaşlar kızım 16 aylık dün gözümün önünde ayağı kayıp TV unitesinden sol kolunin üstüne düştü başta birşeyi yok gibiydi baktım sol kolunu oynatmıyor hemen acile gittik röntgen çekildi doktor kırık çatlak hiç bir şey yok dedi ağrı kesici ve krem yazdı dünden beri dikkat ediyorum zorda kalmadığı sürece o kolunu kullanmao istemiyor çok üzülüyorum acaba hala açısı olduğu için mı kullanmak istemiyor yoksa çatlak falan olabilir mi bu durumu yaşayan annelerimiz oldu mu acaba