Ezgialp Hanımlar merhaba, 10 haftalık gebeyim yarına uçak bileti aldık ailemin yanına gideceğim. 35 haftadan sonra sakıncalı diye biliyorum ama gebeliğin başlarında sakıncası varmı uçak yolculuğunun? Bilenler yardımcı olabilir mi?
Mom54554 Ezgialp bende uçtum yeni hamileyken ilk 6 haftalıkken ikinci kez 9 haftalıkken Rusya’dan İstanbul’a 😁 ✈️ bide İzmit’ten Ankara’ya arabada gitmiştim😅 Bir şey olmadı şükür 🙏 ama yine de dikkat etmek gerekiyor
BalarisiYusra Ezgialp bende 4 aylık gebeyken uçağa bindim bi sorun olmadı kulağımın başınç yapıp 2-3 gün ağrı yapması dışında😂
Bhr28 Ezgialp merak etmeyin 4 haftalık hamileymişim haberim yoktu uçağa bindim bir şey olmadı 😊Yine hamileliğimde de 4 kez uçağa bindim hatta en son doktor raporuyla binmiştim 30. Haftadan sonra