Dün çok kötüydüm ateşten taniyodumm öksürük çok var oksurdukce nefes alamıyorum ciğerlerim söküldü resmen sırtıma bıçak saplaniyodu ayakta duramiyodumm covit testi verdim çok şükür negatif çıktı acile gittim kan falan almadan hiç bizey yapmadan kanda enfeksiyon olabilir deyip antibiyotik yazdı 2 saat ezmrime sonra sağ at emzir dedi bide parol serum yazdı biraz rahatladım ama geçirecek hiv bişey yapmadım sizce fazla umursamamis mi yoksa olması gerek bu mu acaha kan almadan enfeksiyon diyebilir mi bide çocuğu ishalde yapabilir dedi domuz gribi nasıl oluyo belirtileri nasıl acaba lütfen yardımcı olun