Anneler oğlum bu gece o kadar çok uyandı ki. Ben resmen ayakta uyuyorum. Öyle yorgunum ki. İşe gidiyorum bir de. Ek gıda haricinde beslenmek istemiyor hiç. Gece bile o kadar az içti ki. Ne yapacağız biz bu bebeyle ? Üstteki dişleri geliyor acaba ondan mı huysuzluk