Kızlar selam. Bebeğim 2 buçuk aylık doğduktan sonra genel göz muayenesi oluyoya onu yaptiricaz. Çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümüne randevu almıştım ama göz bölümüne al dedi. Randevulara da bakıyorum çocuk göz bölümü yok. Normal genel sadece göz bölümüne alsam muayene eder mi? Tekrar boş yere gitmek istemiyorum daha önce gidenler bilgilendirebilir mi