co2041 Oğlum 3 aylık. El tırnaklarını neredeyse her hafta kesiyorum ama ayak tırnaklarını doğduğundan beri hiç kesmedim çünkü uzamıyorlar. Sizde de durumlar aynı mı
Yica co2041 Evet bizimde öyleydi baya bir kesmedim. Sonra uzuyor. Gerçi el tırnaklarına göre geç uzuyor gene
MelekSubasi co2041 3 yaşında o zaman kesmedim desem, şuan bile nadir keserim ayak tırnakları çabuk kırılır bebeklerin.
Nursena0606 co2041 Ben 2.5 aylıkken kesmiştim. Kesecek kadar uzundu. Bugün 3 aylık olduk yine uzuyor bakalım 🤭