GamzeGoktas çok haklısınız yalnız çocukluk çok zor hele anne babaya Allh korusun bir şey olursa daha zor, ben de çok çocuk ve ileriki zamanlarda çok torun isteyen biriyim eşim de çocukları çok sever o yüzden hep çok çocuk istemiştik ama ilki o kadar zor geliyor ki bana yani şükür Allaha çok zor bir çocuk değil ama şu ara ilk zamanlar diye evde biraz kalabalığız gelen gidenin çocuğu sıkıştırması, her kafadan bir ses çıkması çocuğun huzursuzlanıp ağlaması, çocuğu sanki aileler için doğurmuşuz bizim çocuğumuz değilmiş gibi davranılması vs yani psikolojik olarak daha çok tükendim gibi hissediyorum üstüne uykusuzluk vs de eklenince tabi insan zorlanıyor. Belki ben de 3-4 sene sonra bugünlerimizin zorluklarını unutup tekrar çocuk sahibi olmayı düşünebilirim bilemiyorum. Emerken kendini çok hırpalarsa kusma daha çok oluyor şu 2-3 gündür de emer emmez kusuyor daha kucağımdayken yani. Biraz daha gözlemleyip doktoa sorayım olmazsa, teşekkür ederim🙏🏼