Nasıl sizlerin bebeğim her 2 3 saatte bi uyanıyor acıkıyır mama veriyorum tekrar 2 saat sonra uyanıyor doymuyor bende ne yapacağımı şaşırdım artık bide uykusu çok hafif hemen gözlerini açıyor dün 3 de uyudu artık deli oldum birde gündüz çok oynaması yorulması mi lazım gece uyuöası için genelde öyle derler de sizde durumlar nasıl