NinovaLemi Hayır şeftali gaz yapmaz. Kayisi, dut, vişne vs de yapıp içebilirsiniz. Meyveyi kendi başına tüketmek de iyi ama asitli olanlar hariç. Mandalina portakal gibi asitli olanlar gaz yapar
151120 Canım bizim buralarda kaynar diye bir şey var sıcak içilir (Mersin /Tarsus) bulabilirsen tavsiye ederim zaten lohusa çayı gibi tüketilir bizim buralarda hem süt yapar hem ısıtır