GulsumA canım bizim 40 günlükken başladı. Diyete girdim 1-2 hafta sonra şikayetler azaldı, biraz olsun rahatladı bebeğim. 6. Ayına girmeye yakın ek gıdaya başladık. 7. Ayda deri testinde hiçbir şeye alerjisi olmadığı sonucu çıktı ama yine de bazen sonuçlar yanlış olabiliyor. O yüzden besin merdivenine göre, kademeli bir şekilde kızımda da diyeti açtık. Çok şükür herhangi bi olumsuzlukla karşılaşmadık. Şuan 8,5 aylık.