2guzelinannesi Deryadeniz89 bizim. Var ilk gunlerden sonra dahada yuzune bakmadilar oylece duruyor sadece fazlalik bilseydim almazdim
Mom5457 Deryadeniz89 eşim az önce aldı getirdii kurduk bebişim 5te yattığı için uyuyor kalkar birazdan denicem 11 aylık 😊 öyle aman aman bir şey değil ama fena değil. Yetişemezseniz internette 130a görmüştüm
alperenli-hayat Deryadeniz89 biz de aldık bebeğim daha 7,5 aylık ayakları yukarıda kaldı baya bi ileride ancak rahat oturabilir, birde benim oğlum korktu attan neden bilmiyorum 😂😂
ogrtmnannee sevgii_123 cepte şok ürünü nerden getiriyor ki. Cepte çokta ürün var ama mağaza da yok biliyorum bize yakın olanlarda. Bakalm sipariş verdm bana hakın mağazadan getirceklerse iptal ederler büyük ihtimal orda yok
ogrtmnannee sevgii_123 şok oldum sipariş verdm bir kaç dakika içinde eve getirdileer. Küçük yer burası 2 şube var ve bana ikisinde de yok demişlerdi nasl geldi getirdiler anlamadm ben şok😳
MelinayAsel29 Kizim hic oynamiyor aldigimizdan beridie duruyor gun icinde elini bile surmuyor ileride oynar mi bilmiyorum emin olsam satardim 120 tl ye
ogrtmnannee Cookie kapıda ödedik biz de öyle bir seçenekte var kargo ücreti yok teşekkür ederm direk getirip verdiler mağazasan alır gibi