Merhaba annelerim 🥰
3 buçuk aylık oğlum var ve ben süt sağıp dondurucuya atmaya yeni başladım. Bir gogsumu emzirip diğer gogsumu sagiyorum. Ama en fzla 80 ml e kdar çıkıyor çoğu boş kaliyor ne yapmalıyım yani hep öyle olduğundan yer işgal ediyor
Bir sonraki gün dünkü sütun üstüne koyamam dimi birlestrsem sütleri ?