Destekli uyutuyorum bebeğimi sallaiyorum beşikte ee ee diyorum o şekilde uyuyor gece çok şık uyanıyor bu yüzden mi acaba destekli uyutmayi bırakıp uyku eğitimi verince gece uyanmiyormu yada her uyandığında beslememek mi gerekiyor ne yapacağımı bilemiyorum artık karnı tok biliyorum ama yaptırdıktan yarım saat sonra uyanıyor bu yüzden soruyorum sizler nasıl yapiyosunuz