Merhabalar, bebeğim şuan 5 aylık ve 2 aylıj olduğundan beri eli sürekli sağ kulağında. Her ay rutin kontrole gittiğimizde doktora belirtiyorum fakat temiz diyor. Birkaç gecedir kulağından dolayı huysuzlanmaya başladı. Kulağını koparırcasına çekiştirip uykudan uyanıyor. Bu gece dikkat ettim ki kulağından kötü bir koku geliyor. KBB ye götürmeyi düşünüyorum ama sizlerin başına gelen var mı böyle birşey?