Niloya22 Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 yaşında hala emziriyorum ama yatar pozisyonda yanlız sirt ve bel ağrılarım var normalmi
NinovaLemi Çok normal bebeğin büyümüş. Vücudun zorlanıyordur. Teyzemin bebeği 4 yaşına kadar emdi bırakmak istemiyordur. Teyzem bu sırt ağrıları yüzünden zorla bıraktı. Büyüdükçe daha güçlü emiyorlar sıklığı azalsa bile.