-denizinannesi Emzirirken korona olan annelerimiz var mı burdalar mı acaba bu süreci nasıl atlattınız bebeğim 8 ay 25 günlük bilmeden onu emzirdim öptüm sevdimm evham yaptım aşırı derecede yavruma bişey olmaz değil mi??🥺🥺🥺
KahveliAnnee -denizinannesi bizde korona geçirdik 2 aylıkken maskeyle emzirmeye devam edin bebekler bizlerden daha kolay atlatiyorlar hiç endişe etmeyin çok korkmuştum ama hiç hasta değildi sanki umarım çabucak atlatirsiniz 🌿
Gnyasl -denizinannesi gecen haftalarda olduk bizde esimle ilac kullanmadim emzirdim kizimada gecti buyuk ihtimal ateslendi bi kac gun pedifen verdim aksamlari parol ictim cok halsiz oldugm icn gece atesleniyodum arada iyi geliyodu atlattik cok sükür bende basta cok korktum ama bebegm hafif atlatti biz bolca kekik cayi bal zemcefil limon ictik zerdecalli sut tursu suyu arada ihlamur btki cayi bogazimiz yumusasin oksuruk hafiflesn diye iyi geldi
talula -denizinannesi benim bebeğim 25 günlüktü covid olduk o da oldu muhtemelen ama sadece burnu akıyordu sık sık emzirdim sürekli evi havalandırdım geçti. Çok geçmiş olsun
tostmuhendisi Benim de çevremde çok oldu emzirirken korona geçiren. Hiç endişe etmeyin bebekler çok kolay atlatıyormus Allah’ın izniyle. En fazla ateş oldu hepsinde. Ateş düşürücü bulundurun evde mutlaka. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin
Nimetdogann Kızım 5 aylıkken korona geçirdim bende bir de 25 aylık oğlum vardı gurbette ve eşim çalışıyordu doğal olarak hiç dikkat edemedim maskesiz de emzirdim sevdim ilgilendim her ikisiyle de kızım rahatsızlandı biraz ama çabuk atlattı şükür
-denizinannesi Nimetdogann sizede çok geçmiş olsun benim de eşim gurbette bebeğimle tek başımızayız 🥺
AAselinAnnesii Bende doktora sormuştum ne olur ne olmaz diye gittiğimde. Maskeyle emzirmeye devam edebilirsin demişti. Demekki Sütten geçmiyor nefesten falan geçiyor
-denizinannesi AAselinAnnesii yanıtınız için çok sağolun teşekkürler🙏🏻 Hmm dediğiniz gibiyde eğer öltüm yavrumu çok bilmeden etmeden😒
KahveliAnnee -denizinannesi temaslı olunca oluyor haliyle ama çok hafif atlatıyorlar durumuna göre calpol verirsiniz tabi
Aezgi Of of benimde esim cok kötü aksam test vermeye gitti yüksek ihtimal pozitif su an bende birsey yok ama belirti vs napcaz bilmiyorum bende cok korkıyorum bebeğime bulascak diye😣
-denizinannesi Aezgi bebekler hafif atlatıyormuş korkmayın lütfen ben kendim pozitifim ve ikimiz evdeyiz bebekle
-denizinannesi Annekizz sağolun yanıtınız için bende maske takılı ama oyun sanıyo maskeyi çıkarmaya çalılıyo yavrum 😒
-denizinannesi Gnyasl sağoulun yanıtınız için bugün 1. Günüm ve eklem ağrım çok fazla dediklerinizi içsem faydası olur mu öksürüğüm az şu anlık
-denizinannesi -denizinannesi ahh öyle mi bixim gibi durumunuz ben pozitifim bizde de çookk geçmiş olsun sizede 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Aezgi -denizinannesi canım öksürük icin cevizin ic kısımları varya damarlı böyle kabuğu değil ama o ic kısımlarını demle cay yap kendine icinede bal koy cok iyi geliyo
Gnyasl -denizinannesi eklem agrisina ne iyi gelir hic bilmiyorum valla canim benim atesm oluyodu parol iciyodum cpk halsizdim borde öksürük vardi yotobeden bnde baktm uyguladim bal limon zencefil zerdecal farkli tarfler var mlzeme vrsa yada ulasma imkanin bnce dene rhatlatir zerdecal zencefil cok fydali