Ssssraa Öksürmekten bitap düşmüş 2buçuk yaşında ki oğluma yatmadan bir tatlı kaşığı verdim bu saate kadar rahatlattı tekrar başladı elim ayağın dolaşımca tekrar verdim. Fazlası gazdan ziyade zarar olmaz değil mi ya içim bir kötü oldu . Sonuçta turp ve bal 🤨
BirAlparslanAnnesi Ssssraa ben yaptım çok faydasını gördüm öksürüğü geçene kadar yapıp verebilirsin aynı turpu 2 defa kullanabilirsin çok geçmiş olsun
Minikumudum Ssssraa cevizin içini ayıran bir kısım var ya orayı kaynatıp bal ile içiyorum çok iyi geliyor çocuklar için nasıl olur bilmiyorum ama bir bakın. Birde bal ve turptan birşey olacağını sanmam daha önce alerjisi yoksa dokunmaz
Ssssraa BirAlparslanAnnesi cevap için çok teşekkür ederim. Sağlam hasta, taşikardi olur gbi oluyor açıkcası korktum. Günlük miktar yok diyorsunuz yani rahatlayana kadar verebilirim
BirAlparslanAnnesi Ssssraa hayır ben günde 1 sabah 1 akşam yatmadan verdim öyle sürekli vermedim ama öksürüğü geçene kadar mesela 1 hafta boyuncs yaptım hep hatta bizde içtik
Ssssraa BirAlparslanAnnesi yani bir seferde ki veriş miktarınız nedir onu tam anlayamadım. Bir turptan çıkan komple suyu tek seferde mi verdiniz mesela
BirAlparslanAnnesi Ssssraa evet sabah 1 tatlı kaşığı akşam 1 tatlı kaşığı gündüzde verebilirsiz tabi geri kalanınıda biz içiyorduk çünki taze yapmak lazım ertesi güne
BirAlparslanAnnesi Ssssraa rica ederim şifa olsun inşallah bian evvel iyileşsin eczaneden nane yağı alabilirseniz o da çok rahatlatıyo nefesini açıyor
Ssssraa EAD010700 neyi görmediniz faydasını mı? Batikon ilk defa duyuyorum araştırayım çok teşekkürler
17112020 Sogan ve karanfil denediniz mi odaya basucuna koymayi…evet kokuyor ama fayda saglamisti bize…bi de ayak altina vicks ya da baska faydalı kremler sürüyorlar onu da araştırın
Ssssraa Minikumudum çok teşekkürler. Ceviz perdesini duydum ama denemedim bir de ona bakayım. Turp büyük oranda kesti gibi, tekrar başlamazsa 🥺