Ahsenn Bebeğim demin çok ağlayınca gaz için Damla’yı verdim. Geçen hafta almıştı eşim doktor önerince ama odada sakladık ilacı, dolapta açılmadan önce saklanması lazımmış birşey olurmu? Çok canım sıkıldı
SemaOnur Ahsenn Dokrorumuz disarida saklamayin dolaba koyun dedi bizde bi kutuyu öyle disarda saklamisiz sonrakini hep dolaba koydum 😞
FerideBeren Ahsenn 1 ay oda sıcaklığında saklanır diye biliyorum bende verdim birşey olmadı fakat o ilacın etkili olması için düzenli kullanılması gerekiyor
Meryemdeveci Ahsenn ben 1 aydır kunlanıyorum oda sıcakliginda kunlandım hep birşey olmadı bugün yine aldım eczaneden eczacı dolap koy dedi bundan sonra koyarım
Kuzeynep Bende hep dışarda tuttum hatta geçen hafta bitti bitene kadar dışardaydı hiç bişey olmadı sıkma canını
Ahsenn Kuzeynep ay inşallah açıldıktan sonra dışarıda durabiliyomuş, açılmadan önce dolapta saklanması lazımmış 😞