Momyboygirl 28 inde olmuştum geçen ay ve hala olmadım bebeğim 2 aylık allahım dikkat de ettik çıldırmak üzereyim uyku tutmuyor sürekli bir hesap içindeyim bu ay sprial taktırmayı planlıyordum acaba düzensizlik olur mu ki ya o yüzden mi olmuyor 😭
Esraburkay Momyboygirl bende 2 aylıkken bebegim oldum 3 olmadım hamilemiyim diye test yaptım değilim korkmayın olabiliyor annemde bi kere olup 6 ay olmamıştı
Elisaipek Momyboygirl bende aynı durumdayım bi kere oldum ilk şuan olcakmıyım diye düşünüyorum kızım 4 aylık adet olup sprial taktırcam hemen bende inşallah oluruz
Momyboygirl Esraburkay ne olur öyle olsun evlat başımın üstüne ama şuan zaten zorlanıyorum bi olsam hemen gidip taktırıcam spriali ya çok üzülüyorum içim hiç rahat değil 😔
Momyboygirl yuhumgeliy ben oldum ya benim kırkım bitti hemen oldum bikaç güne kızımda kırkımın içinde oldum sonrası da geldi ama çok büyük korku yaşıyorum şuan
Momyboygirl yuhumgeliy inşallah o sebeplerdendir canım İnan çok taktım başım çatlıyor valla sivilcelendim de hani olacak gibiyim ama
Momyboygirl MMelisss16 ayy peki nasıl olacak böyle doktora sordunuz mu sprial taktırmak isteseniz nasıl olacakmış
Turuncuanne Momyboygirl canım benim çocuğum 2 aylık. Adet olmana gerek yok takılabiliyo dedi doktor gittim taktırdım. Hiç de acımadı. Gönlünü ferah tut bi an önce de git taktır
MMelisss16 Momyboygirl emziren anneler de 2 yıla kadar adet olmama olur dedi doktorum zaten ilk bebeğim ve çok sorunlu esimlenyan yana gelemiyoruz ki o yüzden korkum yok cnm ben hep bebegimin odasında kalıyorum çünkü uyumuyo hep bi atak hep bi hastalık düzenlemedir bi bir daha düşünürsem 4 bes yaşındayken ancak Allah verirse ama hiç birsey kullanmam da taktırmamda içime sinmiyor benim öyle seyler
Momyboygirl Turuncuanne yaaaa gerçekten mi bana hep adetli dediler allahım yarabbim bu millet neden böyle yapıyo
Momyboygirl MMelisss16 benimde sinmiyor fakat 2 çocukla kafayı yemeye başlayınca zorluğunu görünce ameliyat olup bağlatmak bile istedim asla bişey yapmadan duramam çabuk hamile kalan bir yapım var yumurtalıklar güzel çalışıyor
Elisaipek Momyboygirl yok ben Ağustosta doğum yaptım ama aralıkta adet olmaya başladım 2 3 gün sürdü gerisi lekeliydi Ocak ta olmam lazım ama düzensizlikler olur diyorlar olmam diye korkuyorum hamilemiyim diye düşünüyorum bakalım inşallah olurum diyorum
Turuncuanne Momyboygirl bana da öyle söyledi etrafımdaki herkes ama doktora taktırmak istediğimi söyledim adetliyken gelirim dedim gerek yok dedi. Herkes herşeyi doktorlardan çok biliyo zaten.