Asell2608 Arkadaşlar mayalı hamur yoğurdum 1 saat oldu ama az geldi gözüme üstüne 2 bardak un daha koyup çoğaltabilirmiyim bişey olur mu yoksa ayrı bi kapta mı yeni hamur mu yapayım bide hamur dışarda kalsa bişi olur mu dolaba koymasam hava soğuk zaten
Caglarass Asell2608 Ayrı bi kapta yoğurup birleştirebilirsiniz ama un koyarak çoğaltmaya çalışırsanız yeterince karışmaz. Bende kışın yer bulamayınca balkona koyuyorum sorun yaşamadım 😊
Akayaycan Asell2608 dolaba koymasan birşey olmaz annem hep dışarda bırakır ama mayalanmış hamurun üstüne un koyup tekrar mayalanmaz