Merhaba anneler. 1 ay 26 günlük kızım var. Kolik. Ve son bir hafta içerisinde ağlama krizleri sırasında iki kere dilini yuttu. İlkinde doktorun yanında oldu gece saat 3 acildeydik. Ve ben çocuğumun hareketsiz kaldığını ve çok fazla kızardığını görünce birşey oldu diye çığlık atmaya başladım doktor ters çevirip sırtına vurdu ve düzeldi. İkincisi de yine ağlarken eşimin kucağındaydı ve birden yine aynı oldu hiçbir şekilde nefes almıyordu eşim sırtına vurup düzeltti. Çok kötü hissediyorum ve eğer ben tek başımayken böyle bir durum yaşarsam panikten birşey olurda yapamam diye çok korkuyorum. Bizim gibi bu durumu yaşayan anneler var mı ? Sebebini bilen varmı ? Şimdiden teşekkürler