Kızlar 2 ay 1 günlük oğlum var kilosuda iyi kasıklarının olduğu kısımda boğumlar var ve kasık arası pişik olmuş üstelik sürekli bepanthol pişik önleyici sürüyorum. Ama yinede göz göz olmuş ben napacam buna etli olduğu için dedi annem ama nasıl geçecek bu sudocrem de sürdüm şimdi bilmiyorum fayda edecek mi geçse de bacaklarındaki boğumlardan sürekli pişik olmaz mı o zaman perşembe doktora gidecez ama yinede sorayım dedim