Kızlar reglim 3 gün gecikti testim pozitif çıktı kan verdim beta 1149 bebiş ne kadarlık yani ? kadın doğuma gittim kese henüz yok idrar tahlilimde ise az miktarda kan var dedi boş gebelik olabilir mi ?Kızımda 13 aylık meme bağımlısı çok emiyor diyemem gece bile sadece oradalar mı diye yoklar 🙈 ama orayla oynamayı memede uyutmuyorum emzikle uyutuyorum ama oraya uyumayı çok seviyor sütten kesmem gerekiyor mu ? Emzirmeye devam eden oldu mu ? Sorun yaşadınız mı ? Kafamda deli sorulaaarrr 🤯🤯