Keremgs Kızlar emzik veriomsunz bebeklerinize meme reddi yasiormusunz bugun hemsirem emzigi atlamlisin dedi ama ben gece durduramiorm emziksiz
tavsaninannesi Keremgs philips avent air soft kullandım meme reddi yaşamadım 3 ay kullandım 4 aylıkken artık ellerini aktif kullanmaya başlayınca çıkarıp attı bida almadı
Denizfdn Keremgs 3 buçuk aydır veriyorum aksine daha çok düştü memeye bn meme gibi olan emzikten kullanıyorum
Almi21 Keremgs 2 ay 28 günlük uyku öncesi veririm sadece istemezse almaz meme reddi filan yaşamadık avent kullanyz şuann frig geçiçem bakalım tutar inşallah onuda
Mucizem11 Keremgs Ben 2 2 buçuk ay sonra vermeye başladım çünkü memede uyumak istiyordu bakıyorum ki doymuş bı alıp bı memeyi bırakıyo bende o ara veriyorum gerçekten çok iyi oluyor gündüzde ara sıra veriyorum
Efeninanasi Keremgs yoo verıyorum hıcte red yaşamadım ne alakası varsa çocuk zaten meme ıstedınde kanmıyorkı ona agzından atıyor benımkı ıstemeyınce bızden çakal onlar😀
Giz3w Keremgs dogdugu gun hastanede verdim sadece annesutu aldi asla meme reddi olmadi 3.ay kendilginden bi gun hic emzik almamaya basladi birakti😑😔