Selam kızlar 1 hafta sonra oturduğum evden taşıncaz ama ben hiç taşınmak istemiyorum oturduğum ev eski mutfağım vs ama ben burda çok ama çok mutluyum komşularım yabancı Alman 1 kez olsun Problem yaşamadım sanki orada sıkıntılar cekicem gibi geliyor tasincağım dairede kendimizin olcak ama içimden hiç gelmiyor neden böyle oldum bilmiyorum eşimde aynı düşüncede taşınmak istemiyor ama daireyi aldık taşınmak zorundayız:(Nasıl olacak bilmiyorum ama ne olur bana fikir verin