gknrylmaz Bebeğimin ateşi yok ama vücudu aşırı sıcak yani şöyle anlatayım ateş ölçer olmasa vücut sıcaklığı 39-40 derece gibi ama ateşini ölçtüğüm de 37,5-38 çıkıyor ne yapmam lazım ateş düşürücü verdim, ılık duşa soktum
alimeninannesi gknrylmaz giydirmeyin oda soğuk değilse duş çok fayda ediyor. Çıkarsa bidaha duşa sokarsınız.
Irmakprensesinannesi gknrylmaz yarım fitil verin ateşi en azından en aza indirir tamamen düşürür (paranoks fitil) çok daha rahat uykuya geçiş sağlar calpol le icerigi aynı etki etme süreleri farklı sadece
ErkekkAnnesii gknrylmaz olmaz canım çok aşırı bir ateşi yok zaten ama takipte kal sen çıkmasın ateşi daha fazla duş iyi gelir oda çok sıcaksa o da tetikler kalın giydirme düşer inşallah
[silindi] Üzerindekileri incelt bi bakalım oda sıcaksa falan biraz serinlesin oda belki ondandır sonra tekrar kontrol et . Ateş ölçerler yanlış olabiliyor başka ateş ölçer ypkmu onlada ölç ateş düşürücü şurup içir sonra geçmezse . Yarında hastaneye gidersin bişey olursa yani öksürük flnda eşlik ederse ne bilim çocuk ağlarsa falan
gknrylmaz [silindi] zaten gözlemim altında öksürük ıshal farkettiğim de tabii ki gideceğiz çok teşekkür ederim
alimeninannesi gknrylmaz uyusun siz kontrol edin bir süre. Hep aynıysa ateşi sıkıntı olmaz inşaAllah ❤️❤️