mervekaykac Merhaba arkadaşlar Erzurumda yasıyorum istanbulda doğum yaptım bebeğim 2 aylık ilk defa ucağa bindi ucakta iyidi aradan belli bir zaman gecti çook ağlıyor ne yapsam susmuyor napmam lazımmm 😔😔
Derinsu34 mervekaykac karnı aç olabilir, eğer toksa gazı da olabilir! Ayaklarını karnına doğru çekiyor mu ?
mervekaykac Derinsu34 gazlı oğlum emdikten sonra gazını cıkarıyor gaz damlasını da veriyorum son 1 haftadır gece 2 de başlıyor uyanık ve hep ağlamalı