[silindi] Kızlar merhaba kızım 20 günlük kanguru almak istiyorum ama hiç bilmiyorum ne zaman kullanılır doktorumuzada 1 ay var randevusu için soramıyorumda kullanan var mı yenidogan bebeklerinde ne zaman kullanılmaya başlanır önerileriniz nelerdir?
biranne1 [silindi] bende özenip aldım 20 günlükken kucağımı çok seven bir bebek diye yenidoğan aparatıyla ama malesef sevmedi sanırım biraz büyümesi ve havaların serinlemesi gerek benim oğlum için yani
bktyldz [silindi] biz 1. Ay kalça ultrasonu çekildik doktorumuz kullanabilirsiniz dedi. Solomonbaby aldım çok memnunum. Yenidogan aparati mevcut.
Alp8181 Bende istiyorum kullanmak 1 aylık olduk yenidoğan aparatları var kanguruların doktor kullanabilirsin demişti
Serrasra Ben ilkay babyden aldım yenidoğan aparatıyla. 2.ayda almıştım. Koyduğum gibi uyuyor valla çok güzel.