__asyanil maşallah rabbim bağışlasın , evet bebeklerin gelişimi kendilerine özel oluyor ya genetik oluyor ya da prematüre olduğu için bir çok etken var önemli olan doğdukları kilolar ve ay ay alması gerektiğini almaları. Ben de prematüre doğum yaptım 35 haftalık 3 kilo doğdu 4. Ayda 7 kiloya yakındı kızım ilk 8-9 aya kadar ciddi anlamda kilo alıyordu alerjik bir bebekti üstelik en son 11. Ayda 10 buçuk kiloydu şimdi 16. Aydayız 11 buçuk kilo durdu alımı zaten doktorlarda ne kadar hızlı alırsa alsın yaşından sonra dengeleyip normal ilerler bebekler demişti öyleymiş cidden şimdi normal seyrinde ilerliyoruz . O yüzden kilo olayı değişken bir durum ☺️☺️ Sağlıkları yerinde olsun hastalık olmasın inşallah