Mom62626272 bebekle bu kadar iletişim olabiliyor kusura bakmayın. 😍 . Konuya geri gelirsek hic bir kargo fırmasi malesef kargoyu açıp baktıktan sonra bu sağlammış diye tutanak tutmaz ama olaki kargoda bi hasar olduğunda sadece kamera sistemlerinde kargonun sağlam gönderildiği takibi yapılır.. orjinal ve sıfır ürünlerde kargo şirketleri fatura kadar değer koyar ki olaki bi sıkıntı olursa kargoya ödemesi yapışabilsin diye tabiki bunun için müşteriden bi miktar eksra ücret alınır.. önün dışında malesef ürünün korunma şekli,kargonun sağlamlığı ve paketlemesi size ait olup kargo firmaları sadece gönderim işlemini gerçekleştirir.. ara merkezlerde yasanan ekstra olumsuz durumdan da da gönderen şube meshul değildir .. siz kargonuzu sağlamca kutulayıp patpatlara sarin,kargonun içeriği sağlamsa ve paketlemesi de sağlamsa bir durum olmaz ptt de 🤲🤗