Canss3535 biz genelde akşamları eşimle çıkıyoruz ama mesela bazen yarım saatliğine mahallede turluyoruz iyi geliyor ona da bebek arabasına koyun üstünü de güzelce giydirin biz 25 günlükten başladık çıkarmaya 😂 bu bile yeterli olur bebek de sıkılır evde kala kala siz de çok bunalırsınız hem size de çok iyi gelir